Konfirmation med resa till Berlin 2025

Vi erbjuder en konfirmandgrupp med resa till Berlin under påsklovet 2025. Anmälan öppen nu för dig född 2009-2010.

Som konfirmand i Vantörs församling går du undervisning i kyrkan under läsåret hösttermin 2024 och vårterminen 2025. Här får du lära dig mer om kristen tro och får diskutera frågor som rör livet, tillsammans med ledare och andra jämnåriga. Dessutom kommer du att få åka på helgläger i närheten av Stockholm under hösten och en vecka till Berlin under våren! Konfirmation sker i Vantörs kyrka i maj 2025. Anmäl dig i formuläret nedan!

Aktuella tider

Undervisningsträffar under hösten

Under höstterminen 2024 sker konfirmandundervisningen fem söndagar mellan klockan 10.30-15.00. Varje träff inleds med att varje konfirmand deltar på både mässa 11.00 och kyrkkaffe. Följande söndagar gäller:

• 6 oktober
  • 20 oktober
  • 3 november
  • 17 november
  • 8 december

Datum till vårterminens träffas meddelas senare!

Helgläger

fredag-söndag 22-24 november 2024

Berlinresa

söndag-fredag 13-18 april 2025. Färdmedel: buss. Avresa tidig söndag morgon, resa hem tidig fredagmorgon.

Konfirmationshelg

lördag-söndag 24-25 maj 2025 i Vantörs kyrka i Högdalen

Sista anmälningsdag

1 september 2024

Obs! Antalet platser är begränsade.

INTRESSEANMÄLAN

Om personuppgiftsbehandling

För att kunna delta i konfirmationsgrupp måste vi behandla personuppgifter både för ungdomen som anmälan gäller och för vårdnadshavare.

Läs mer här hur vi hanterar dina uppgifter, vilken laglig grund vi utgår från, hur länge uppgifterna lagras och dina rättigheter. Anmälan till verksamheten innebär att jag är införstådd med att dessa uppgifter måste lämnas för att anmälan ska vara möjlig.