Salig röra

En gemenskapskväll för alla åldrar. Barn upp till 18 år är välkomna i vuxens sällskap. Kom till Trollbäckens kyrka, själv eller hela familjen!

Kväll i gemenskap

Salig röra är en kväll vi skapar tillsammans. Vi startar klockan 17.00 med att laga mat och skapa/pyssla tillsammans. Därefter firar vi mässa, det är en kort gudstjänst med nattvard och funkar bra med barn. Efter mässan är det är dags att sätta sig till bords och äta en gemensam middag.

Allt är helt kostnadsfritt men det finns möjlighet att lämna ett frivilligt bidrag till församlingens diakonala arbete. Du som har varit på Salig röra förut: Notera att tid och upplägg är något förändrade sedan föregående termin.

Kommande datum

Hösten 2023: 14 september, 19 oktober, 16 november

Kontakt

För mer info, kontakta Anders Ekenhill på anders.ekenhill@svenskakyrkan.se eller 08-410 937 93.