En grupp ungdomar sitter inomhus.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

Ungdomsverksamhet och konfirmation

Läs mer om församlingens konfirmandarbete och ungdomsverksamhet.

Konfirmation- ett minne för livet!

Nyfiken på konfirmation 2023/2024? En energifylld upplevelse med smak av Storstad, Fjällen eller Mek & normer. För dig som är född 2009 eller tidigare.

Svenska Kyrkans Unga (SKUNK)

Varje onsdagskväll ses Svenska kyrkans Unga i Nykvarn (SKUNK) för att umgås och hitta på aktiviteter. OBS! Stängt under skollov.

Unga ledare

I församlingen i Nykvarn bedrivs konfirmationsundervisningen med både anställda och frivilliga unga ledare. De unga ledarna går oftast på gymnasiet och bidrar till att skapa en rolig och värdefull konfirmandtid för nya konfirmander.

Motorer & Käk

Motorer & käk är en plats för motorburen ungdom (13-25) i Nykvarn där de kan känna gemenskap. Välkommen att besöka garaget via Facebookgruppen: Motorer & käk i Nykvarn

Regnbågsmässor/träffar

Välkommen till en öppen verksamhet för ungdomar. En plats att umgås, fika, fundera kring livet och frågor kring HBTQIA+.