En familj med två barn går hand i hand på en vandringsled i skogen.
Foto: Syda Productions

Delta i aktivitet

Vill du delta i en aktivitet? Här i Torsby pastorat finns mötesplatser för alla åldrar.

Gudstjänst med nattvard. Närbild på händer som tar emot nattvarden av präst.

Fira gudstjänst

Här hittar du en gudstjänstkalender med aktuella gudstjänster. Gudstjänstens uppgift är att göra mötet mellan Gud och människor tydligt. Vi får lyssna till Bibelns texter och får hjälp att förstå vad de kan betyda i vår tid. Vi lyssnar till musik och får sjunga med i psalmerna. Vi ber för dem och det som står oss nära. Välkommen att fira gudstjänst i Torsby pastorat!

Barn

Här hittar du alla barnverksamheter i Torsby pastorat. Här finns både förskolan Lyckan, Måndagsklubben, barnkörer och en öppen förskola.

Unga - Svenska Kyrkans Unga

Ungdomsgruppen träffas varje onsdag kl. 19.00 i Torsby församlingshem. Vårterminen drar igång vecka 4.

Vuxna

Här hittar du alla verksamheter som vänder sig till vuxna. Det är alltifrån samtalsgrupp om tro till körer, meditation för kropp och själ och soppluncher.

Orgel- och pianoundervisning

Lär dig spela orgel eller piano av Torsby pastorats musiker! För alla från 6 års ålder.