Några ungdomar sitter på golvet och ritar.

Vallagruppen

Vi ses onsdagar och söndagar i Myggenäs och Valla. Start 22 november 2023, anmälan är stängd.

Kanske har du mycket att göra under veckorna – skola, idrott, sköta om djur, musik med mera? Då kanske denna grupp passar dig där vi träffas under en termin, med ett läger på påsklovet då vi åker bort och sedan ett dagläger på hemmaplan i början av sommarlovet. Konfirmation i slutet av juni.

• Var träffas vi? I församlingsgården i Myggenäs och Valla och i Valla kyrka.

• När träffas vi? Preliminärt en onsdag och en söndag per månad under vårterminen 2024.

• Startdatum: 22 november med information för konfirmander och föräldrar.

• Preliminära datum för träffar
    Onsdagar: 17 januari, 14 februari, 13 mars och 17 april.
    Söndagar: 28 januari eller 4 februari, 3 mars, 28 april och 19 maj.

• Temadagar: Levande julkrubba 9 december och påskvandring 23 mars.

• Läger: Gruppen åker på läger till Skåne på påsklovet 2-6 april och har ett dagläger på hemmaplan i slutet av juni vecka 26.

• Konfirmationsdag: 29 juni.

• Präst: Jan Elvmarker.

• Ledare: Ulrica Fransson (pedagog), Maria Eriksson (diakon) och Anna Ahnstedt Mitle (pedagog).

• Frågor? Kontakta Ulrica Fransson.

Här kan du logga din gudstjänst

I den digitala gudstjänstloggen fyller du i vilka gudstjänster du har besökt. Följ länken eller QR-koden för att logga ditt besök.

Konfirmander står i en ring, omgivna av grönska

Konfirmation

Vill du hänga, skratta, prata om livet och Gud, leka, fundera, åka på läger, tävla och göra massa annat kul? Ta då chansen att konfirmeras.

Grupp Sydvästen

Vi ses varannan torsdag i Rönnäng och Skärhamn. Start 14 september 2023, anmälan är stängd.