Pilgrimsbarn

En kombinerad kör- och barngruppen för dig som går i förskoleklass och uppåt. Vi pysslar, pratar om värdegrund, går små pilgrimsvandringar och sjunger tillsammans.

Tid: Onsdagar kl 14.00–16.00

Udda veckor i Hållnäs församlingshem
Jämna veckor i Ol Andersskolan (Skärplinge)

Du som går i förskoleklass och uppåt är välkommen till den kombinerade kör- och barngruppen Pilgrimsbarn! Vi pysslar, pratar om värdegrund, går små pilgrimsvandringar och sjunger tillsammans. Vi hämtar barnen vid fritids, Hållnäs skola, kl 14.00. Verksam tid cirka kl 14.15–15.45.

Anmälningsblankett finns längst ner på denna sida. Pilgrimsbarn leds av fritidsledare Anna-Britta Thuresson och organist Lukas Arvidsson. Kontakta Anna-Britta för mer information om grupperna.

Om det inte finns platser kvar i gruppen registreras din anmälan på vår väntelista.