Mötesplatser

Här finns många tillfällen till möten!

Musik och körer

Sjung sjung, sätt hela kyrkan i gung...! Välkommen att vara med och sjunga i en kör i vår församling!

Barn och familj

I Tierp-Söderfors församling vill vi att barn och ungdomar ska känna sig sedda och välkomna. Därför har vi grupper med aktiviteter för olika åldrar. Gud, kyrkan och dess traditioner kopplas till viktiga saker i livet. och vi använder oss av lek, pyssel, sång, samtal och upplevelser.

Samtal & stöd

Diakonin har sin grund i bibeln och i hur Jesus mötte människor. Det handlar om att möta människor med omsorg, med mänsklighet och värme i livets olika situationer.

Internationella gruppen

I vår församling finns Internationella gruppen med fokus på att vidga perspektiven. Där omsorgen får gälla människor i andra länder som lever i fattigdom och utsatthet.

Språkcafé för vuxna

Språkcafé för vuxna i Söderfors församlingshem onsdagar 18-19.30.

Gudstjänst

Vi firar normalt gudstjänst varje söndag kl 11, varannan söndag i Tierps sockenkyrka och varannan i Söderfors kyrka. Vid speciella tillfällen kan gudstjänst firas även på andra tider och platser. Se kalendern för aktuell gudstjänst.