Ett stort rött paket med gröna snören.
Foto: Michael Erhardsson /Mostphotos/Ikon

Julklappstips!

Svenska kyrkan Tidaholm tipsar om schyssta julklappar som spelar roll och gör gott för många.

Shop med hopp

Shop med hopp är en liten shop i Kyrkans hus i Tidaholm. Där kan du hitta både presentartiklar, Fair Trade-varor (rättvis handel), böcker och annat smått och gott som passar utmärkt som julklapp eller som gåbortpresent.

Välkommen till Kyrkans hus! Adressen är Norra Kungsvägen 6 i Tidaholm.

Ge riktigt viktiga julklappar - få fina gåvobevis att ge bort!

Det är hög tid att bryta skadliga traditioner! Genom att ge en gåva till Act Svenska kyrkan bidrar du till att göra just detta och är samtidigt med i kampen för varje människas rätt till ett värdigt liv. Ge riktigt viktiga julklappar - få fina gåvobevis att ge bort.

Act Svenska kyrkans gåvoshop

Gå in på Svenska kyrkans gåvoshop och välj en eller flera gåvor och välj sedan vilken typ av gåvbevis att ge till dina nära och kära.

Ta mig till gåvoshopen!

Vill du ge en gåva i julklapp men inte vet hur du ska göra?

Kontakta expeditionen, 0502-197 70 för att få hjälp. Där finns bland annat färdigtryckta gåvokort som du kan få med dig hem direkt.

Kontakta expeditionen