Svensk flagga vajar i vinden mot blå himmel.

Nationaldagsfirande 2022

Nyhet Publicerad

Vi firar nationaldagen med fest den 6 juni kl 15 i Kyrkheddinge prästgårds trädgård, gemensamt med Rädda Barnen, Lions och Röda Korset.

Välkommen att fira Sveriges Nationaldag med oss i en fest för stora och små, där temat är medmänsklighet och vänskap över alla gränser.
Tillsammans njuter vi av glädje, gemenskap, allsång, fika och glass och vi bjuds på musikunderhållning av bland annat Manskören Staffan och Wings of Joy.
Vi lyfter också fram goda förebilder på vår ort.

Samåk gärna från S:t Staffans församlingsgård kl. 14.30. Har du plats i din bil, sväng inom och plocka upp någon som inte har bil.

Under firandet samlar vi in pengar till krigsdrabbade i Ukraina, genom lotteri och frivilliga gåvor.

Nationaldagsfirandet kommer att filmas och fotograferas. Altanen är en frizon för dig som inte vill synas på bild.

Välkommen, välkommen hit!