Lyssna

Viktig uppdatering för resebyråer och researrangörer/Important update for Travel Agencies and Tour Operators

Under våren från och med 1 februari kommer vi att implementera en ny hantering av bokningar och vouchers. Läs mer här!/ In the spring, from the 1st of February we will implement a new system for booking and vouchers. Read more here!

Vi är glada att kunna meddela några viktiga uppdateringar som kommer att förbättra upplevelsen för både er och era kunder.

Uppdaterade Entréavgifter (från och med den 1 januari):

Grupper om 10 personer eller fler: 90 SEK per person (Turguide: Gratis)
Standardpris: 120 SEK per person
Seniorer och studenter: 90 SEK per person
Barn upp till 18 års ålder: Gratis

Ny Digital Voucherhantering:
Vi är glada att lansera ett nytt digitalt voucherhanteringssystem, inspirerat av framgångsrika implementationer i större katedraler i Storbritannien och Irland. Detta system är designat för att göra voucherhanteringen enklare och mer effektiv för alla parter.

Nyckelfunktioner för det nya systemet (från och med den 1 februari):

Se tillgängliga tider direkt på bokningssidan
Förbetala vouchers enkelt och snabbt
Skicka vouchers direkt till er guide
Ändra förbetalda vouchers utan problem (t.ex. om ni köper 25 biljetter men bara 23 personer kommer, kan vi enkelt återbetala skillnaden)
Observera att en turguide alltid är gratis.

Bokning och Betalningsprocess:
Med det nya systemet kommer vi inte längre att acceptera pappers-vouchers. För ökad bekvämlighet kan ni sätta upp ett företagskonto med Klarna, vilket integreras med vårt biljettsystem och ger er upp till 30 dagar för fakturabetalning.

Tillgängliga Tider för våren:

Måndag till torsdag
En liten tidslucka på lördagar
Fredagstider släpps med mycket kort varsel
Ni kan enkelt göra bokningar via vårt system här:
https://www.nortic.se/ticket/event/64858


Vi uppskattar ert tålamod och samarbete under denna övergång till ett mer effektivt och modernt system. Vi ser fram emot att fortsätta vårt framgångsrika samarbete och önskar er ett fantastiskt nytt år!

 

We are excited to announce some important updates to our services that will improve the experience for you and your clients.

Updated Entrance Fees (as of January 1st):

Groups of 10 or more: 90 SEK per person (Tour guide: Free of charge)
Standard price: 120 SEK per person
Seniors and students: 90 SEK per person
Children up to 18 years of age: Free

Guided Tours:
Please note that we are unable to provide tour guides directly. However, we highly recommend hiring an authorized guide in Stockholm to accompany your group.

Introducing Our New Digital Voucher System:
We are thrilled to launch a new digital voucher system, inspired by best practices from renowned cathedrals in the UK and Ireland. This system is designed to make the voucher management process smoother for everyone involved.

Key Features of the New System (Effective February 1st):

View available time slots directly on our booking page
Prepay for vouchers quickly and easily
Send vouchers directly to your guide
Easily amend prepaid vouchers (e.g., if you purchase 25 tickets but only 23 attendees show up, we can issue a refund for the difference)
Please note that one tour guide will always be free of charge.

Booking and Payment Process:
With the new system in place, we will no longer accept paper vouchers. For added convenience, you can set up a business account with Klarna, which integrates with our ticketing system and provides up to 30 days for invoice payment.

Available Time Slots for the Spring:

Monday to Thursday
A small window on Saturdays
Friday slots will be released with very short notice
You can easily make bookings through our system here:
Booking System https://www.nortic.se/ticket/event/64858

We appreciate your understanding and cooperation as we transition to a more efficient and modernized process. We look forward to continuing our successful collaboration and wish you a fantastic start to the new year!