Vuxenverksamhet i Eksjö

Välkommen in på en fika i Backstugan!

Vårt diakonala café och mötesplats på Arendt Byggmästares gata 2. Öppet tisdagar och torsdag 10.30-13.30.

Välkommen till Källan i Eksjö!

Välkommen till Oxtorgsgatan 8A i Eksjö. Här kan man fika, samtala, spela spel och bara vara. Öppet måndag, onsdag, torsdag och lördag. Läs mer här.

Röken från två lila kaffekoppar snirklar ihop sig till ett hjärta.

Vardagsträffen

På måndagar 14:00 - 15:30 en gång i månaden träffas daglediga i Kyrkbacksgården för att fika, prata och sjunga. Se datum för vårens träffar här.

Mötesplats Växthuset Eksjö

Växthuset

Växthuset är en mötesplats öppen för alla oavsett ålder och bakgrund. Välkommen till Kyrkbacksgården i Eksjö på torsdagar kl 15.30-17:00.

Naturgruppen i Eksjö och Mariannelund

Naturgrupp i Eksjö och Mariannelund

Välkommen till Naturgruppen! Vi behöver alla få känna gemenskap och att få göra det utomhus i alla väder ger ökat välmående. Träffar våren 2024 är 7 maj och 4 juni kl 13:30 - 16:30. Till hösten är två träffar till planerade.

Pilgrimsvandringar i Eksjö maj och juni 2024

Start 9 maj med heldagsvandring på Kristihimmelfärdsdagen. Sen vandring varje tisdag kl.17.30-20.00 i maj och juni som utgår från Kyrkans stuga vid Hunsnäsen.