Foto: Alex Giacomini /Ikon

Öppen förskola

I kyrkan finns många mötesplatser och öppna förskolor för dig som är hemma med barn.

I pastorates finns flera öppna förskolor. Hit är du som är hemma med barn från 0 - 6 år välkommen. Det spelar ingen roll om du är mamma, pappa, morfar eller farmor, du är lika välkommen.

På öppna förskolan kan vi tillsammans arbeta med att utveckla och stimulera barnens sinnen. Detta gör vi genom sång, musik och skapande. Här ges möjlighet till social gemenskap och nya kontakter med andra barn och föräldrar. Vi leker, samtalar, sjunger, fikar och skapar.

Baby med förälder

Babysång & rytmik

- STARTAR TISDAG 16 JANUARI -

Pojke trummar

Klapp & klang

- STARTAR MÅNDAG 15 JANUARI -

Öppet hus i Hjorteds församlingshem

För små och stora tillsammans! Här erbjuds bland annat lek, sångstund, samtal och fika. En möjlighet för båda barn och vuxna att skapa nya kontakter.

Öppet Hus i Gunnebo kyrka

Välkommen till Öppet Hus (Öppen förskola) i Gunnebo kyrka. Välkommen till en varm och hemtrevlig mötesplats för vuxna och hemmavarande barn. Här erbjuds bland annat fika, lek, sångstund och samtal. Möjlighet för barn och vuxna att skapa nya kontakter och få råd och stöd.

Föräldra-barngrupp i Figeholm

Öppen förskola för vuxna med barn i åldern 0-5 år i Figeholm.