Med anledning av Coronaviruset

Sedan den 9 februari är det flesta restriktioner släppta i samhället. Det betyder att vi nu kan bjuda in flera i våra kyrkor och kapell och att våra verksamheter startar igång igen från den 1 mars.

• Inga deltagarbegränsningar vid gudstjänster, dop, bröllop eller begravning.
  • Från och med 11/2 är det återigen möjligt att hyra våra lokaler för minnesstund, dopfika eller andra typer av uthyrningar. Inga deltagarbegränsningar.
  • Våra olika verksamheter startar igång igen från och med 1 mars. Kolla gärna vårt kalendarium eller prenumerera på vårt månadsprogram för mer information om grupper, datum och tider.

Kontakta oss

Här hittar du kontaktinformation och öppettider till vår pastoratsexpedition och kyrkogårdsförvaltningens expedition. Du hittar också kontaktuppgifter till vår personal.

Samtal, stöd och praktisk hjälp

Du är inte ensam i din oro. Behöver du någon att prata med? Vi finns här för dig!