Foto: Magnus Aronson

Barngrupper

Välkommen till kyrkan efter skoldagen! Här finns verksamheter för dig i låg- och mellanstadieåldern samlade.

Flicka som hoppar på utritade rutor i asfalten

Kyrkis i Västervik

För barn i årskurs 1 till och med årskurs 3. Följ oss gärna på Instagram: barnochfamiljvastervik

Flicka med glasögon och lila tröja springer mot kameran

Juniorerna i Västervik

För barn i årskurs 4-7. Följ oss gärna på Facebook och Instagram där kommer det roliga, intressanta och tänkvärda inlägg.

Kyrkans barntimmar i Hjorted

Vi har sjunger, leker och skapar. Vi lär oss lite om Bibelns berättelser. Vi äter mellanmål och gör roliga utflykter tillsammans. Välkommen!

Himlaskoj 1 i Hjorteds församlingshem

Välkommen till en stund av pyssel, lek och samtal för barn i förskoleklass till och med årskurs 3.

Himlaskoj 2 i Hjorteds församlingshem

Välkommen till en stund av pyssel, lek och samtal för barn i årskurs 4 till och med årskurs 6.

Himlaskoj 2 i Gunnebo kyrka

Lek, pyssel och samtal för dig som går i årskurs 3 till och med 6.

Himlaskoj 1 i Gunnebo kyrka

Lek, pyssel och samtal för dig i förskoleklass till och med årskurs 2.

Juniorer och miniorer i Misterhult

För barn från 6 år till och med årskurs 6.Vi pysslar, leker, fikar och har en kort andakt.

Kyrkkul i Figeholm

För barn från 6 år till och med årskurs 2. Vi pysslar, leker, fikar har har en kort andakt.

Kyrkmys i Figeholm

För barn från årskurs 3 till och med årskurs 6. Vi pysslar, leker, fikar och har en kort andakt.