Lyssna

De olika konfirmandgrupperna

Konfirmationsinfo 2024
Här finner du information om de olika konfirmationsalternativ som finns för dig som är född 2010 eller tidigare och vill anmäla dig till konfirmation.

VECKOKONFA!
Ditt konfirmandår startar vid upptaktsträffenden 1 september 2024. Du  konfirmeras sedan under våren 2025. Veckokonfa är ett alternativ för dig som inte vill åka på läger men finns det önskemål i gruppen om övernattning så kan det
finnas möjlighet till det. Under året träffas vi löpande under terminerna.

LÄGERKONFA!
Ditt konfirmandår startar vid upptaktträffen den 1 september 2024. Du konfirmeras sedan någon gång under hösten 2025. Under ditt konfirmandår åker du på läger under de första veckorna av sommarlovet. Om gruppen blir stor kan den komma att behöva delas upp på två läger på två olika lägergårdar. Året kommer även att innehålla några gemensamma träffar och gudstjänster.

HAR DU FRÅGOR?
Hör av dig till någon av konfaprästerna!

Johanna Hafstad
Tel: 070-673 36 74
johanna.hafstad@svenskakyrkan.se

Sara Ahlvin
Tel: 076-136 22 09
sara.ahlvin@svenskakyrkan.se

När och hur anmäler jag mig?

Anmäl dig till konfan!

Här finner du årets konfirmationsfolder med information hur du anmäler dig. Du kan även anmäla dig via formuläret nedan.

Johanna Hafstad

Präst, Svenska kyrkan Södra Öland