Både slott och Åland

Ett läger i slottsmiljö och ett annat på Åland. I den här konfagruppen blir det dubbelt upp med läger!

Vi träffas en helgdag per månad i de olika församlingshemmen i Roslagsbro-
Vätö, Lohärad och Estuna-Söderbykarls församlingar, start september 2023.

Vi pratar om livet och tron utifrån Frälsarkransens pärlor, vi bowlar, går på bio och äter middag tillsammans. Stort fokus ligger på att skapa en gemenskap där vi kan ha roligt tillsammans, samtidigt som vi kan diskutera seriösa frågor. I mitten av oktober åker vi på veckoslutsläger till Lemböte lägergård på Åland, alldeles vid en naturskön strand. I februari blir det veckoslutsläger i slottsmiljö. Då åker vi till Stiftsgården Stjärnholm i Oxelösund, en härlig plats vid havet.
Passa på att ta tillfället i akt att träffa andra konfirmander, lära dig nya saker och ha en ”kunglig” konfa tillsammans.

Konfirmation preliminärt i maj 2024

Max 30 deltagare