Bild på en person som ber, text i bilden Kyrkan finns här.
Foto: Magnus Aronson/IKON

Välkommen att höra av dig!

Nyhet Publicerad Ändrad

Behöver du någon att prata med? Att få dela sina tankar med någon kan göra skillnad. Ring gärna församlingens telefonjour om du behöver prata eller hjälp med matinköp.

Om du behöver någon att prata med så får du gärna ringa telefonjouren. Hit kan du ringa om du är ledsen, rädd, orolig eller känner dig ensam. Församlingens diakoner och präster finns här för dig och det ni pratar om stannar mellan er.

I den mån det är möjligt hjälper vi även till med matinköp.

Ring 0911-27 40 83

Telefonjouren är öppen vardagar dagtid. Övrig tid hänvisar vi till Jourhavande präst.
Se här nedan:

Ring Jourhavande präst

Jourhavande präst har öppet alla kvällar kl. 21.00–06.00. Ring 112 och fråga efter Jourhavande präst.

Skriv digitalt brev till Jourhavande präst

Du kan skicka ett digitalt brev till Jourhavande präst när du vill. Brevlådan är alltid öppen och du får svar inom 24 timmar.

Chatta med Jourhavande präst

Genom vår chatt når du Jourhavande präst alla kvällar kl. 20.00–24.00.