Kyrkfolket: styrelse och verksamhetsberättelse

Kyrkfolket vill vara en mötesplats där alla välkomnas för samtal kring vår kristna tro och för att ta del av varierande program för uppbyggelse och gemenskap.

MEDLEMSKAP - EN DEL AV NÅGOT STÖRRE.  Kan göras i samband med programpunkterna eller kontakta föreningens kassör Karin Nilsson tel: 0435-35776. Medlemskap kostar 100:- per år. Som medlem i Kyrkfolket är du en del av Svenska kyrkans Lekmannaförbund och du får tidkskriften "Lekmän  i kyrkan" som utkommer 4 gånger per år. Läs mer på www.lekmanikyrkan.se

Styrelsen för Kyrkfolket Perstorp-Oderljunga
Martin Nilsson (ordförande), Engel den Braver (vice ord-
förande), Elsa Nilsson (sekreterare), Karin Nilsson (kassör), Berit Petersson, Lars-Inge Sjöholm och Bengt Jarring.
Ersättare: Ulla-Maja Myrbäck, Gunilla Sjöholm, Bengt Castor och Erik Persson.
Ovanstående är styrelsen som valdes i början av 2015. Vid årsmötet 7/2 väljs en ny styrelse för föreningen.

Vid varje tillfälle ordnas förtäring. En serveringsgrupp står för värdskapet vid de olika sammankomsterna.