En hög med vältummade biblar på olika språk ligger på ett bord.
Foto: Alex Giacomini /Ikon

På andra språk - In other language

I Överkalix församling finns många med andra modersmål än svenska. Överkalix är också en besöksort för turister. Här hittar du allmän information om Svenska kyrkan och hur du kan översätta församlingens hemsida till önskat språk.

Det primära språket på vår hemsida är svenska. Grundläggande information på andra språk om Svenska kyrkan hittar du nedan. Du kan också översätta vår hemsida till andra språk med hjälp av externa tjänster. Ett exempel på en sådan tjänst är Google translate. Många webbläsare erbjuder även automatisk översättning av innehåll på webbplatser.

Överkalix församling ansvarar inte för kvaliteten eller riktigheten i översättningar gjorda av externa översättningstjänster.

På Svenska kyrkans gemensamma sidor hittar du grundläggande information om Svenska kyrkan på engelska, spanska, tyska, finska, meänkieli, de samiska språken och teckenspråk.

In other language

Kontakta Överkalix församling

E-post: overkalix.forsamling@svenskakyrkan.se
Besöksadress: Södra kyrkogatan 9, 956 31 Överkalix.