Tre ungdomar som ser ut att läsa tillsammans
Foto: Kyrk-CD3

Ungdomsverksamhet i Domsjö/Hållänget

Svenska kyrkans Unga  (KU)

En öppen gemenskap för dig som är 15 år och äldre. På tisdagskvällarna från kl 18.00 står ungdomslokalens dörrar öppna för samtal, häng, fika och andakt.

Unga Ledare

En ledarskapsutbildning för dig som är konfirmerad. Du får fördjupa din tro och dina kunskaper genom utbildningsträffar och läger. Som ung ledare får du vara med i konfirmandarbetet.

Ungdomsbio

Film, popcorn och samtal för dig i högstadiet och gymnasiet. Tisdagar 18.00 i Domsjö kyrka.

Möjlighet till middag kl 17:00. kostnad 30:-

23 /1 - Fucking Åmål ”I en sömnig svensk småstad blir den blyga tonårstjejen Agnes förälskad i den populära Elin och de båda hamnar i en känslomässig berg- och dalbana.”

20/2 - Good Will Hunting ”Ett drama om den unge lite stökiga kille som jobbar som städare på ett universitet, men som i hemlighet är ett matematiskt geni.”

26/3 - Noah ”En man utsedd av Gud att utföra en otrolig uppgift innan en förödande flodvåg förstör världen.”

9/4 - Don't look up (OBS! Datumet) ”Två astronomer upptäcker en komet på kollisionskurs med vår lilla planet, och vad nyheten om detta gör med oss som bor på den.”

21/5 - Dagboken ” Allie Hamilton och Noah Calhoun träffas en sommar och inleder en romans. När sommaren är slut tvingas de skiljas åt då Allie börjar på college i New York och Noah stannar kvar i Seabrook.
Efter några år korsas deras vägar igen, och trots att flera år har gått och Allie är förlovad med en annan man, så har de inte släppt taget om varandra.”