Anmäl dig till konfirmationen här

Hej, vad roligt att du vill vara med på vår konfirmationsundervisning!

Torsdagsträffarna och lägren är obligatoriska. Vi åker på ett läger i början av oktober, ett läger i januari och avslutar med ett läger i början av maj. Ni kommer att få mer information om vilka datum som gäller.

Gruppen medverkar även i några gudstjänster som tex luciafirande i december och drama på palmsöndagen i april. Konfirmandgruppen kommer även att ansvara för en trivselafton.

Vi fotograferar en del under året, mest till vår egen återträff. Men det kan hända att vi även kommer att använda bilderna i andra sammanhang, tex hemsidan, facebook eller instagram. Ni kommer få en samtyckesblankett att fylla i och skriva under vad som gäller för ert barn.

Frånvaroanmälan görs alltid av vårdnadshavare till någon av oss ledare.

Kontaktuppgifter till konfirmander och vårdnadshavare:

För oss inom Svenska kyrkan är det viktigt att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Vi skyddar den information som du anförtror oss med samt följer gällande lagar. Läs gärna mer om vårt arbete med GDPR: www.svenskakyrkan.se/ornskoldsvikssodra/gdpr

Vill du inte lämna personuppgifter i formuläret ovan är du alltid välkommen att kontakta församlingen.