Barn- och ungdomskörer

Alla terminsstarter för våren är framflyttade till vecka 5!

Är du eller någon du känner intresserad av att börja i någon av våra grupper? Eller är du redan med i någon av grupperna och undrar hur våren kommer se ut? Som ni förstår har vi just nu inte möjlighet att träffas  fysiskt men vi kommer hålla kontakten med våra grupper under våren på andra sätt tills vi kan träffas igen. Vi kan göra mycket roligt även på distans! Är du med i en grupp redan så kommer någon av dina ledare kontakta dig eller en ansvarig vuxen. Är du intresserad av någon av våra grupper så anmäler du dig bara här på hemsidan så kommer ansvarig för gruppen kontakta dig.

Babyrytmik, Nybro

Babyrytmik : 0- ca 1 år tillsammans med vuxen. Höstterminen börjar 14 september. Anmälan senast den 1 september Torsdagar 9.30- 10.15 Plats: Ansgarsgården, Kyrkogatan 5, Nybro

Småbarnsrytmik, Nybro

Småbarnsrytmik från det att barnet börjat krypa/gå (ca 1 år)-4 år. Höstterminen börjar 14 september. Anmälan senast 1 september. Plats: Ansgarnsgården, Kyrkogatan 5, Nybro Tid: Torsdagar kl 10:45

Minikören

4-5 år. Start den 5 september. OBS NY VECKODAG! Anmälan senast 27 augusti. Plats: Ansgarsgåden, Kyrkogatan 5, Nybro Tid: Tisdagar kl 17.00-17.30. OBS NY DAG!

Ansgarskören, Nybro

F-klass - åk 6. Start den 6 september. OBS NY VECKODAG! Anmälan. Plats: Ansgarsgården, Kyrkogatan 5, Nybro Tid: Onsdagar kl 17:00-18:30. OBS NY VECKODAG!

Upp&Ner-kören

Vårterminen startar den 19 januari. Barnkör F-klass till åk 6. Bromanders väg 7, Orrefors

Barnkören Duvan Kristvalla

Vårterminen startar den 20 januari. För barn mellan 6 och 12 år i Kyrkskolan, Kristvalla