Sommarkonfirmander

Att gå på konfa mest på sommaren kan vara ett alternativ för dig som har mycket att göra på vardagar och helger under terminstid. Ta chansen att få en unik sommar!

Våra träffar

Sommarkonfirmanderna träffas en onsdag i månaden under hösten och våren. Varje träff har olika tema. Vi träffas kl. 16.15-18.30 i Nosaby församlingsgård och vi avslutar varje träff med en andakt. Drop in-fika serveras mellan kl. 15.45-16.15. Schema med datum för träffarna skickas ut under början av höstterminen.

Läger

Övernattningsläger 9-11 juni 2025 på Södra Hoka Stiftsgård. Dagläger 23-25 juni i Nosaby församlingsgård.

Uppstart

Vi startar med en särskild konfirmandgudstjänst den 29 september 2024 kl.11 i Nosaby kyrka.

Konfirmationsgudtjänst

Konfirmationsgudstjänsten är den 28 juni 2025 i Nosaby kyrka.

Anmälan

Från och med maj går det bra att anmäla sig till konfirmationsläsningen i Nosaby församling. Du kan ladda ner en anmälningsfolder här som du skickar till pastorsexpeditionen i Nosaby församling. Du kan även höra av dig direkt till församlingspedagogen. Senast den 1 september behöver vi ha din anmälan!

Välkommen att kontakta oss om du har några frågor.