Foto: Alex & Martin /Ikon

Samtalsgrupp

Välkommen att delta i en öppen samtalsgrupp med plats för frågor av olika slag om tro och vardag.

Tid: Varannan onsdag med början 5 september 2018 kl 18.30-20.00
Plats: Pastorsexpeditionen i Vänge
Samtalsledare: Christina Olsson Blomqvist, präst

Tycker du om att dela tankar och frågor med andra om vad som sker nära oss i vår omgivning och ute i världen samt bolla frågeställningarna mot ex mitt eget liv, allt liv, vårt samhälle, kyrkan, bibeln? Det kan bli hur spännande som helst!

Det som händer och sker i vår närhet och långt borta berör oss, våra livsvillkor, medmänniskor, och djur/natur på olika sätt.

Välkommen att prova! Vi träffas i modulen vid Vänge kyrka varannan onsdag kl 18.30-20.00 med start 5 september. Du behöver inte binda upp dig och komma varje gång utan när du har tid och möjlighet.

Vill du veta mera? Kontakta gärna Christina Olsson Blomqvist på tel 018-36 46 20