Foto: Marie Frändfors

Livets gudstjänst 11 december 2024 Fässbergs kyrka

Publicerad

11 december 2024 Livets gudstjänst med utdelning av dopduvor kl 10.00-11.00 i Fässbergs kyrka.

Öppna förskolan, pappis och baby-barn närmar sig terminens slut och firar därför en enkel gudstjänst där vi sjunger, spelar och leker tillsammans.

Dopduvor för nydöpta delas ut i samband med gudstjänsten. Efteråt blir det ett kostnadsfritt fika.

Drop-in i kyrkan från kl. 09.00 och drop-ut efter gudstjänsten fram till kl. 12.00.

Plats: Fässbergs kyrka, Terrakottagatan 3B.

För mer information eller vid frågor, kontakta

Två små pojkar leker på en rutschkana inomhus.

Öppen förskola 0-6 år Fässbergs Mariagård

Fredagar kl 9-12. Fässbergs Mariagård, Pedagogen Park. Se kalendern för aktuell information.

Pappis. Rytmikgrupp (0-6 år)

Rytmikgrupp. Mariagården, Prästgårdsgatan 26. Onsdagar kl 09.00-10.00. Se kalendern för gruppens start och lov under terminerna. Öppen grupp (anmäl om du vill ha information).

En bebis ligger på en filt på golvet.

Baby & Barnöppet Mariagården

Baby & Barnöppet. Mariagården, Prästgårdsgatan 26. Onsdagar kl 10.00-12.00. Se kalendern för gruppens start och lov under terminerna. Öppen grupp (anmäl om du vill ha information).