Färggranna bokstäver som bildar ordet Kyrkis uppsatta på en vägg.
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Kyrkis i sommartid 2024 Apelgården

Nyhet Publicerad

Vi ses varje onsdag och fredag kl. 10:00 - 13:00 12 juni slår Kyrkis upp dörrarna i Apelgårdens kyrka. Kyrkis i sommartid har öppet onsdagar och fredagar fram till den 12 juli.

Välkommen med ditt/dina barn i åldrarna 0 - 6 år till Kyrkis i sommartid. Babyöppet och Kyrkis blir under sommarmånaderna Kyrkis.

Vi ses varje onsdag och fredag kl. 10:00 - 13:00. Den 12 juni slår Kyrkis upp dörrarna. Kyrkis i sommartid har öppet onsdagar och fredagar fram till den
12 juli.

Öppnar igen den 14 augusti till den 23 augusti.

Är vädret fint träffas vi på lekplatsen på Pilvägen. Lekplatsen ligger i området innan du kommer till Apelgårdens kyrka.
Välkommen att leka, sjunga och fika. Du får gärna ta med dig korv och bröd för det kommer finnas möjlighet att grilla. Vid sämre väder är vi i Apelgårdens kyrka.

Har du frågor om Kyrkis i sommartid, kontakta;
Ammi Jonsson, församlingspedagog
Tele: 0738 - 520 374