Foto: Jonatan Sagemo

Beställning från kyrkans butik

Lägg din beställning på Stinas hembakade kanelbullar, matvaror, godis m.m.

Nu när kyrkan inte har möjlighet att vara öppen kan du lägga in en beställning och hämta upp dina varor vid grinden. Berätta vilken tid du kommer i samband med din beställning. OBS du måste få en bekräftelse på att tid och dag passar. Du hämtar dina varor vid kyrkans grind, på 21 St Georges Rd, Toorak 3142.

OBS, endast kortbetalning!

1. Välj vad du vill beställa. (Se prislista nedan)
2. Lägg din beställning via email melbourne@svenskakyrkan.se eller skicka den som ett Facebookmeddelande till oss.

Eftersom vi alla tänker på varandras säkerhet använder vi handskar, handsprit och håller det avstånd som myndigheterna rekommenderar.

Med de ny restriktionerna som nu råder förstår vi att de flesta inte kan ta sig till kyrkan för att hämta upp sina varor. Därför finns det en mjölighet att lägga in en beställning som vi sedan postar till dig.

Vi skickar din leverans med de fraktpaket som finns att köpa på posten. De finns i olika storlekar (s,m,l och xl). Kostnaden för leveransen beror däför på hur mycket du beställer och vilken storlek av paket som krävs. Se postens priser på bilden.

Betalning kan göras direkt till kyrkans ANZ-bankkonto:
Swedish Church
BSB 013445
Account 008679345

Ta hand om er!
Hälsningar personalen på kyrkan

--------------------------------------------------------------------

If you would like to pre-order goods and cinnamon buns from Church, please choose from list below.

Send your order through to melbourne@svenskakyrkan.se or by Facebook message.
Please let us know time and date for pick up and wait for confirmation.
Pay by card when you pick up your order at the gates, at the Swedish Church, 21 St Georges Rd, 3142 Toorak.
Safety is an important issue for us all and we will make sure that we follow the appropriate safety recommendations.

All the best, take care!

Fraktpriser med Australia Post