Bild på Marieholmskyrkan sedd från parkeringen rakt framifrån.

Ajankohtaista tietoa

Ajankohtaista tietoa - Ruotsin kirkon suomenkielinen seurakuntatyö Mariestadin seurakunnassa / Aktuellt om Svenska kyrkans finskspråkiga församlingsverksamhet i Mariestad

Suomenkielinen seurakuntatyö toimii tällä hetkellä "säästöliekillä" työntekijäpuutteen takia. Jos haluat yhteyden suomenkieliseen työntekijään tai tarkempia tietoja ruotsinsuomalaisesta toiminnasta ota yhteyttä seuraaviin henkilöihin:
Kauko Hokkinen, puh 073-808 00 25, kauko.hokkinen@gmail.com
Olle Ohlsson, puh 0501-39 05 04, olle.ohlsson@svenskakyrkan.se

Det finskspråkiga församlingsarbetet går för närvarande på "sparlåga" på grund av personalbrist. Om du vill kontakta en finskspråkig person eller få mer information om sverigefinsk verksamhet, ta kontakt med personerna som nämnts ovan.

Suomenkielinen toiminta Mariestadin seurakunnan Facebookilla: https://www.facebook.com/mariestadinseurakunta/?modal=admin_todo_tour​

Nähdään siellä!