Barn och familj

Här får du information om vår verksamhet som riktar sig till barn och familj. Mycket spännande är på gång, både gamla och nya verksamheter. Se nedan.

Kyrkfritids och Klubben

KYRKFRITIDS: Måndagar kl 14.00-16.00 och KLUBBEN: Onsdagar kl14.30-16.30 VAR? Församlingshemmet, Djurgårdsgatan 11

En mamma sitter på golvet och leker med sin bebis.

Öppna förskolan

En mötesplats för dig som har barn mellan 0 och 6 år. Vi sjunger, samtalar, leker och pysslar. Vi erbjuder dig och ditt barn en stimulerande miljö. Kanske är du mor/farförälder eller en vän som får tillbringa en fin stund med barnet. Alla är varmt välkomna.

MiniPaxarna och Ungdomskören

Tycker du om att sjunga och vill göra det tillsammans med andra i din ålder? Då finns våra nystartade barnkörer, MiniPaxarna och Ungdomskören i Mariefreds församling. Läs mer genom att klicka här!

Skola - Kyrka

”Vad jag är glad att jag har dig, vad jag är glad att jag har mig, vad jag är glad att vi har oss -och jätte bra är det förstås, att vi får träffas varje dag och va tillsammans du och jag- för ingen, nej ingen vill va ensam”