Observera: Fakturor gällande gravskötsel i omlopp

För tillfället är förekomsten av fakturor gällande gravskötsel mer frekvent. Kyrkogårdsförvaltningens fakturor har alltid en tydlig avsändare och skickas inte utan beställning.

Det har kommit till kyrkogårdsförvaltningens kundtjänsts kännedom att fakturor gällande gravskötsel mottagits av både privatpersoner och företag. Gravskötsel är en frivillig tjänst man efterfrågar och därefter aktivt själv beställer som kund.

Fakturor från kyrkogårdsförvaltningen kommer alltid med tydlig avsändare. Vår logotyp (se bild) är alltid med på fakturorna i vänstra hörnet.

Kontakta kundservice vid osäkerhet

Som kund bör du ha kännedom om att kyrkogårdsförvaltningen aldrig skickar ut fakturor vid icke mottagen beställning.

Är du osäker, har frågor kring eventuella fakturor eller har andra funderingar är du som alltid välkommen att kontakta kundtjänst på telefonnummer: 040-27 92 00

Malmö kyrkogårdsförvaltnings logotyp