Skjortor och byxor hänger på galgar på en klädställning.
Foto: shutterstock.com

Maria klädförråd

Vi förmedlar skänkta kläder till behövande barn, ungdomar och vuxna. Du har möjlighet att boka en tid till klädförrådet måndagar eller tisdagar. Detta gör du personligen i Café Maria mellan10.30.12.00 då caféet har öppet, fråga personalen. OBS! Det är inte möjligt att boka tid på telefon! Dusch Bokas i Café Maria då caféet har öppet Duschtider: tisdagar kl.12.30 eller kl.13.30 Inlämning Onsdagar mellan kl.12-13, ingång via trapphuset. Ställ det i hissen så tar ansvarig personal, hand om det. Vi tar emot kläder skor, husgeråd och övrigt lösöre, dock inga möbler. Ps. Kläderna skall vara tvättade och hela.

Kontakt Maria klädförråd

• Iren Kondic

Svenska kyrkan Malmö

Samordnare - Maria klädförråd, S:ta Maria kyrka, Samordnare Café Maria, Samordnare- Ideella /Vollontärer, Lokal Informationsansvarig