Juridikcentrums logotyp. En röd droppe med en våg med två skålar.
Foto: Juridikcentrum

Juridisk rådgivning

Genom S:ta Maria kyrkas samarbete med Juridikcentrum i Lund kan du få kostnadsfri juridisk information på tisdagar kl. 10 - 11.45 i S:ta Maria kyrkas lokaler under våren 2024.

Studenter ger kostnadsfri juridisk information

Juridik är inte alltid lätt att förstå. Via Juridikcentrum, en ideell organisation i Lund, kan du få kostnadsfri juridisk information. Alla som jobbar på Juridikcentrum är studenter i juridik vid Lunds universitet.

Rådgivningen öppen tisdagar

Den juridiska informationen är öppen varje tisdag kl. 10–11.45 i S:ta Maria kyrkans lokaler på Södervärnsgatan 8 i Malmö. Du behöver inte boka tid.

Juridikcentrums logotyp. En röd droppe med en våg med två skålar.

Juridikcentrum

Juridikcentrum erbjuder kostnadsfri juridisk rådgivning i S:ta Maria kyrka på Södervärnsgatan 8. Juridikcentrum är en ideell förening bestående av juriststudenter på Juridikum vid Lunds universitet.