Verksamhet

Här kan du läsa om vår verksamhet och våra mötesplatser i Nöbbelövsgården och Norra Nöbbelövs kyrka. Se vårt kalendarium nedan.

Kaffe med koll

Samtal, quiz och gemenskap på fredagar kl 10.00-12.00 i Nöbbelövsgården.

Barn och familj i Norra Nöbbelövs församling

Babybrunch, Efter föris, Himmel och pannkaka - läs mer om vad som är på gång för barn och familj i Norra Nöbbelöv.

Sjung i kör

I Norra Nöbbelövs församling finns flera körer för både barn och vuxna - för dig med lite mindre sångvana och för dig med mer körerfarenhet.

En korridor som leder till ett vitt rum med bokhyllor.

Bokcirkel

Bokcirkel för dig som tycker om att läsa andlig/existentiell litteratur. Fyra söndagar under våren 2024 kl 11.30-13.30 i Nöbbelövsgården.

En vårblomma med lila och vita kronblad.

Tisdagsträffen

Föredrag eller musikprogram - med god fika såklart! Vi träffas i Nöbbelövsgården kl 14-16 på utvalda tisdagar. Läs programmet våren 2024 här:

En kvinna läser ur Bibeln.

Bibelstudium

Denna terminen börjar vi att studera Filipperbrevet. Inga förkunskaper krävs. Nya såväl som erfarna deltagare är varmt välkomna i gruppen.

Någon slevar upp soppa från en stor kastrull.

Onsdagslunch

Hemlagad lunch varje onsdag kl 12.15 i Nöbbelövsgården.

Internationella gruppen

Internationella gruppen för dig som är intresserad av internationella frågor och fred och rättvisa i ljuset av tron!

Mat och prat matlagningsgrupp

Mat och prat matlagningsgrupp är pausad under hösten 2023 och tillsvidare.

Konfirmand i N. Nöbbelöv & Torn

Konfirmandtiden är ett intressant och härlig år! Är du intresserad av att delta i en konfirmandgrupp? Hör av dig så berättar vi mer.