Foto: Pixabay

Pyhiinvaellus - Pilgrimsvandring

Kaipaatko hetken hengähdystä, viihtyisää yhdessä oloa ja uutta voimaa? Lähde mukaan pyhiinvaellukselle. Seuraava vaelluksemme on lauantaina 16/9 klo. 13-16 Bergnäsetissä . Lähdemme liikkeelle klo 13 Bergnäsetin kirkon pihasta.

Vaeltaminen luonnossa on ihana tapa tankata! Yhdessä vaeltaminen ja lyhyiden mietiskelyjen äärelle pysähtyminen avaa uusia näkökulmia elämään ja antaa iloa!

Lauantaina syyskuun 16. päivä teemme n. 5 km:n vaelluksen Bergnäsetin kauniissa syysmaastossa. Reitillä on pieniä mäkiä ja jonkin verran epätasaista maastoa.

Lähdemme liikkeelle Bergnäsetin kirkon pihasta klo 13 (Höträskvägen 2.) Ota mukaasi omat eväät ja istuma-alusta. Päätämme vaelluksen sisällä Bergnäsetin kirkossa n. klo 16.

Kovan sateen sattuessa emme lähde matkaan.

Lisää tietoa saat pappi anne.simonsson@svenskakyrkan.sePuh. 0920-264854