Musiker 100 %

Välkommen till vår församling - en pärla vid havet!

Ljungskile församling - en pärla vid havet - söker kyrkomusiker 100 %!

Vi vill värna goda relationer, bra dialoger och konstruktiv feedback. Hos oss får du vara kreativ och innovativ.

Vi söker dig som vill arbeta med gudstjänster och kyrkliga handlingar, som vill samarbeta med ideella såväl som anställda medarbetare. Vi vill särskilt att du med glädje kommer att bygga körtrappans steg för barn i olika åldrar. Vi vill också att du skall leda en av våra vuxenkörer som gärna sjunger klassisk repertoar. Du får möjlighet att utveckla och samverka med musiker på folkhögskolan, kulturskolan och andra grupper och föreningar.

Har du frågor, kontakta kyrkoherde Karin Coxner, 0522-999 82, karin.coxner@svenskakyrkan.se eller organist Andreas Jansson, 0522-999 77, andreas.jansson@svenskakyrkan.se.

VÄLKOMMEN med din ansökan senast 18 september 2018 till

Ljungskile församling, Vällebergsvägen 24, 459 30  LJUNGSKILE, ljungskile.forsamling@svenskakyrkan.se