Drop-in-dop

Doperbjudande med minimal planering! Söndagen den 20/8.

Ibland blir sådant man funderat på och kanske till och med längtat efter inte av. Tid och ekonomi ska inte vara ett hinder för dop. Därför erbjuds drop-in-dop 20/8 i Kvdinge kyrka. Enkelt men fint!

Tjänstgörande präst och musiker finns här för dig! Allt är kostnadsfritt och du behöver bara göra en anmälan nedan eller via mail: kvidinge.pastorat@svenskakyrkan.se eller via telefon 0435 200 33. Gör det senast på tisdagen innan, så tilldelas du en tid.

Kom uppklädd eller i vardagskläder, det finns dopdräkter att låna om du vill. Kom ensam eller med  släktingar och vänner.

Efter dopet finns det möjlighet att sitta i församlingshemmet och fika eller vill du kanske få en doptårta med dig hem.

Anmälan till drop-in-dop. Prästen kommer att ta kontakt med dig för att bestämma tid.