Retreat för anhöriga

Varmt välkommen till retreatdagar. Tisdag 12 september, 10 oktober och 13 november (Bro församling) kl 9.30-15.30. Här får du som anhörig möjlighet att få en dag för att ta hand om dig själv. Under dagen bjuds du på frukost, lunch och eftermiddagsfika. Det kommer finnas möjlighet att vara med på olika aktiviteter såsom avslappning, promenad, meditativ akvarellmålning, få taktilmassage på händerna och enskilt samtal. Anmälan görs till Susanna Lillsjö, diakon.

Anhörig är någon inom familjen, släkten eller vänskapskretsen som hjälper en person med en sjukdom eller funktionsnedsättning.

Ett samarbete med Bro församling, Förebyggande enheten Upplands-Bro kommun och Anhörigföreningen Upplands-Bro.

Anmälan krävs och görs till: Susanna Lillsjö.

Retreatdagar för anhöriga
När: Tisdag 12 september, sista anmälningsdag 5 september.
Tisdag 10 oktober, sista anmälningsdag 3 oktober.
Måndag 13 november (OBS! I Bro församlings församlingshem, Prästvägen 6), sista anmälningsdag 8 november.
Kl: 9.30-15.30.
Plats: Västra Ryds kyrka, Pilgrimsgården och Trollenäs, Gällöfstavägen 58, Västra Ryd.

Kontakt & anmälan:
Susanna Lillsjö, diakon, 070-311 08 50.
Epost: susanna.lillsjo@svenskakyrkan.se

Susanna Lillsjö

Kungsängen-Västra Ryds församling

Diakon

Mer om Susanna Lillsjö

Inriktning vuxna och äldre. Diakon med diplom från Silviahemmet (kunskap om kognitiv sjukdom, demens.). Kunskap om psykiatri och neuropsykiatri (NPF).