Inspirationsdag "Att vara kyrka tillsammans" lördag 25 mars kl 10-15 i Klockargården

En heldag för både helt nya nyfikna personer och rutinerade ideella där vi får mötas, inspireras och tala om hur vi tillsammans är kyrka och lär oss mer om hur ideellt engagemang kan se ut i just vår församling. Välkommen! Anmäl dig senast 13 mars till Ida Emanuelsson, 08-581 614 65, meddela ev. allergier.

Välkommen du som är nyfiken på att engagera dig ideellt i vår församling!

En heldag för både helt nya nyfikna personer och rutinerade ideella där vi får mötas, inspireras och tala om hur vi tillsammans är kyrka och skapar gemenskap och lära oss mer om hur ideellt engagemang kan se ut i just vår församling.

Kl 10 Kaffe & smörgås.
Kl 12 Lunch.
Kl 14.30 Avslutar med fika.

När: Lördagen 25 mars.
Kl: 10-15
Var: Klockargården, Kyrkvägen 25 i Kungsängen.

Anmäl dig senast 13 mars, till Ida Emanuelsson, ida.emanuelsson@svenskakyrkan.se, 08 581 614 65.
Uppge eventuella allergier.

Församlingshemmet Klockargården, ligger bredvid Kungsängens kyrka. Foto: Sofi Sandström