Lyssna

Ideell -du behövs! Välkommen!

Du är viktig för oss. Var gärna med i och bidra till gemenskap och gör skillnad. Vill du ha en uppgift? Har du tips och idéer? Hör av dig! Du tex. hjälpa till med kyrkkaffe, medverka i gudstjänst, engagera dig  i det internationella arbetet m.m.

Du är viktig för oss. Var gärna med i och bidra till gemenskap och gör skillnad.
Vill du ha en uppgift? Har du tips och idéer? Hör av dig!

Att vara delaktig i att bygga församling handlar inte om prestationer utan om att dela livet med varandra och göra skillnad. Träffa nya människor en stund
och framförallt– göra något för andra.

Du tex. hjälpa till med kyrkkaffe, medverka i gudstjänst, engagera dig i det internationella arbetet m.m.

Vill du vara kaffevärd med oss på söndagar? -Var med och förbered och bidra till en god stämning, hör av dig till Anna-Emelie Thulesius!

Vi söker fler ideella medarbetare! Välkommen att hjälpa till med fikaserveringen på söndagar, i samband med högmässan i Kungsängens kyrka. Du är med och förbereder fika i Klockargården och är med och bidrar till en god stämning. Would you like to prepere and help with church coffee after morning serivce on sundays, in Klockargården? And contribute to a good atmosphere, please contakt Anna-Emelie Thulesius.

Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu....

Psalm 791

Anna-Emelie Thulesius