Foto: Jonas Tobin /Ikon

Kyrkans barntimmar i Hardemo

Kyrkans barntimmar är en verksamhet för 4-5 åringar. Vi har samling, lyssnar till bibelberättelser, ber, sjunger, pysslar, leker och har fruktstund.

Till Kyrkans barntimmar kommer man utan vårdnadshavare. Vi har möjlighet att både hämta och lämna ditt barn på förskolan i Hardemo. Genom bland annat lek, sång, skapande och berättelser vill vi så ett litet frö av nyfikenhet inför den kristna tron och ge barnen verktyg att utveckla det sociala samspelet med andra barn och vuxna.

Under terminen har vi familjegudstjänst vid ett antal tillfällen och för oss är den en viktig del av verksamheten. Där får barnen möjlighet att medverka på det sätt de vill och upptäcka ytterligare en del av den kristna tron tillsammans med familjen och församlingen.

Har ditt barn gått i verksamheten tidigare behöver du ändå göra en återanmälan via anmälningsformuläret här på sidan.

Kyrkans barntimmar i Hardemo

Hardemo sockenstuga

Tisdagar 09.00-11.00 (4-5 år)

Terminsstart hösten 2023 är 29 augusti.

Hardemo sockenstuga

Anmäl ditt barn här

Ditt barn

Du som vårdnadshavare

Anmälan är inte bindande och mer information kommer skickas ut innan terminsstart. För kännedom sparas de uppgifter du lämnat i anmälan enligt GDPR så länge ditt barn finns i vår verksamhet.