Länkar till livesändningar

Här finns länkar till de livesändningar som görs i pastoratet. Det kan vara både gudstjänster och konserter!

Länkar till aktuella livesända gudstjänster och konserter

Livesändningarna från Lerbergets kyrkas gudstjänster tar ett uppehåll. Tekniken i kyrkan behöver flyttas och ljudutrustningen måste ses över. Detta gör man i samband med att man ser över möbleringen i kyrksalen.

Livesändningarna återupptas den 14 april:

Söndagen den 14 april kl 10.00 Gudstjänst från Lerbergets kyrka

Söndagen den 21 april kl 10.00 Gudstjänst från Lerbergets kyrka

Söndagen den 28 april kl 10.00 Mässa från Lerbergets kyrka

Söndagen den 5 maj kl 10.00 Gudstjänst från Lerbergets kyrka

Söndagen den 19 maj kl 10.00 Pingstmässa från Lerbergets kyrka

Kollektändamål i Kulla pastorat!

Vid varje gudstjänst tas en kollekt upp som går till hjälp av olika slag. Här kan du se vilka ändamål som den gåva når. Våra Swish-nummer är:
Farhult-Jonstorp 123 559 96 59
Viken 123 625 3132
Väsby 123 539 0315

Obs! Söndagskollekt insamlas söndag och måndag, förutom vid storhelg som kan infalla en måndag och därmed ha annat kollektändamål. Medel som inkommer till ovan swishkonton övriga dagar där det ej finns beslutat kollektändamål går till Act Svenska kyrkan. Allt enligt beslut i Kyrkorådet i Kulla pastorat.