Onsdagsöppet för alla åldrar
Foto: Emilia Lindstrand IKOn

Onsdagsöppet

Ett härligt hopkok för alla åldrar!

”Onsdagsöppet” är en Mötesplats i vardagen med aktiviteter för alla åldrar. Varje onsdag drop-in mellan kl. 15.00 -18.00. Kom själv eller kom tillsammans med vänner, barn eller annan familj (barn 0-7 år i vuxet sällskap). Gemenskap, aktiviteter inne och ute -  och varmkorv med bröd.

Plats: TUNA församlingshem, Iduns väg i Svalsta
Tid: Varje onsdag kl. 15.00-18.00

Mer information om ”Onsdagsöppet”
Om du vill veta mer om onsdagarna, att engagera sig eller något annat ska du kontakta någon av församlingens ledare:
Annika 072-550 65 38, annika.konig@svenskakyrkan.se

Övrig verksamhet för alla åldrar
Håll också utkik här på församlingens webb, på Facebook och på Instagram efter andra verksamheter. I Kiladalens församling finns en mängd olika gudstjänster och aktiviteter för barn, unga och vuxna.

Fler kontaktuppgifter hittar du under rubriken "Kontakt" i menyn.

Vi ses!

Kyrktaxi till barn- och ungdomsverksamhet

Svårt att ta dig till gudstjänst eller till barn- eller ungdomsgruppen ?
Barn och ungdomar (upp till 18 år) som är folkbokförda i församlingen och behöver skjuts för att kunna delta i församlingens barn/undomsverksamhet (grupper), kan åka dit gratis med s.k. kyrktaxi.

Församlingen bjuder på resan, men deltagare eller vårdnadshavare bokar den själv via Taxi i Nyköping, tel 0155-21 75 00. Tänk på att beställa även returresan vid bokningstillfället.

Erbjudandet gäller också övriga folkbokförda personer i Kiladalens församling vid resa till och från gudstjänster i församlingen.