Barn | Ungdom | Konfa

Vi erbjuder verksamheter för barn och unga i alla åldrar. Här hittar du information om höstens konfirmandgrupper och om övrig barn- och ungdomsverksamhet. Välkommen med din anmälan!

Information om våra verksamheter för barn, unga och konfirmander

Ett barn sitter och ritar.

Barngrupper

I barngrupperna får barnen träffa kompisar, leka, prata om livet och Gud, sjunga och pyssla.

Konfirmand

Konfirmation handlar om Gud, livet och det du tycker är viktigt. Välj den konfagrupp som passar dig!

Anmälan till barngrupper och konfirmation

Anmälan till VT24

Här kan du anmäla ditt barn till vårens barn- och ungdomsgrupper i Stora Kils, Boda och Frykeruds församling.

Appen kyrkan

Kyrkan är Svenska kyrkans app för barn i förskoleåldern. I den kan du besöka en kyrka för att bland annat spela på orgeln, hälla vatten i dopfunten och måla ett kyrkfönster.

Barn använder appen kyrkan på iPad.

Ladda ner appen Kyrkan

En interaktiv kyrka. spela på orgeln, häll vatten i dopfunten eller måla ett kyrkfönster. Appen är gratis och innehåller ingen reklam. Passar barn i förskoleåldern.