Rytmik & musik

Något av det bästa barnet vet är att höra din röst och känna din närvaro. Ett bra tillfälle är när du till exempel sjunger och dansar med ditt barn. Alla våra rytmikgrupper är gratis men man måste anmäla sig. De brukar starta vid terminsstart ungefär.

Lek & sång med små och stora i Västerstrandskyrkan

Vi leker, sjunger och fikar tillsammans. Tisdagar kl 09.00-11.00.

En man håller en bebis i famnen och trycker barnets huvud mot sitt.

Babyrytmik, Kronoparken

För barn 0-12 månader. Onsdagar 11.00-11.45 Ny grupp för våren 2024 startar 14 februari. Varmt välkommen med din anmälan.

Spädbarnsrytmik i Alsters församlingshem

Hösten 2024 startar en ny spädbarnsrytmikgrupp. Vi träffas sju torsdagar kl. 10.00 - 11.30. Föranmälan, begränsat antal platser.

Rytmik i Barnens Katedral

Rytmikgrupp för barn mellan 0 och 10 månader. Torsdag förmiddagar. Föranmälan via mejl. Start: 15/2. Vårens grupper är nu fullbokade, men det går bra att skriva upp sig på kölistan.

Drop-in barnrytmik i Råtorpskyrkan

I maj blir det drop-in barnrytmik i Råtorpskyrkan. Välkommen till en stund fylld av sång, närhet, rytmik och glädje tillsammans med ditt barn.

Barnrytmik/sång på Norrstrand

Välkommen till sång och rytmik med ditt barn torsdagar kl 11.00 i Norrstrandskyrkan. Start 25 januari.

Spädbarnsrytmik i Alsters församlingshem

Babyrytmikgrupp i Väse Sockenstuga

Välkommen till Väse sockenstuga där vi fikar, pratar och har ett babyrytmikpass för bebisar.

Barnrytmik i Vikenkyrkan

På grund av de nya restriktionerna måste vi tyvärr ställa in barnrytmiken. Håll utkik på hemsidan och Facebook framöver för aktuell information. Var rädda om varandra!

Spädbarnsrytmik, Nyeds församlingshem

Torsdagar kl. 10.00-11.30 för barn 0-9 månader. Startdatum 1/2. Föranmälan till Anna Bergman.

Musik med familjen

Det är skönt att ha en valfri aktivitet ibland. Som man inte behöver känna tvång att åka på. I dessa tre grupper är du inte anmäld utan kommer när du orkar och vill.