Funderar ni på att döpa ert barn? Har ni flera barn ni vill döpa samtidigt? KOM PÅ DROP IN-DOP I VÄSTERSTRANDSKYRKAN!

Nyhet Publicerad

Lördag 25/5 kl 11.00-15.00 är kyrkan öppen. Präst och kantor finns på plats och en solist som sjunger de vackraste dopsångerna. Dopkläder kan man låna men det går också bra att döpas i sina egna kläder. Dopkalas med tårta och ballonger finns att fira med om man önskar det. Dagen vänder sig till er som har barn 0-12 år. Ingen anmälan behövs! Det är bara att komma och det är gratis!

Välkomna på Drop in-dop i Västerstrandskyrkan lördagen den 25 maj mellan klockan 11.00-15.00.

Dagen vänder sig till er som har barn 0-12 år.
Ingen anmälan behövs! Det är bara att komma och det är gratis!

Tänk på:
Ni behöver uppge ert/era barns personnummer.
Ta med samtliga vårdnadshavares legitimationer.
Ha med undertecknat samtycke från vårdnadshavare som ev. inte är närvarande.

Har du frågor:
Kontakta Anneli Magnusson, präst. Tel: 073-4357236
Mail: anneli.magnusson@svenskakyrkan.se

Dopet är personligt och individuellt, det behöver inte ta lång tid eller kräva mycket planering, det kostar ingenting och är aldrig för sent.