Foto: Kicki Alm

Ulfsparregården på Kanalgatan 33

Församlingens ungdomshus på Öster. Här finns även församlingens populära barnprylhörna.

Ulfsparregården är en alldeles egen plats för unga människor där ni själva får vara med och påverka verksamheten – och skapa ett ställe där ni gillar att hänga.

Har du en idé kanske vi kan hjälpas åt att köra igång just ditt projekt! Ulfsparregården är även tänkt att bli som ett "andra hem" för dig och dina vänner. Det är ni som tycker om att vara här som är med och formar verksamheten.

Barnprylhörnan

I barnprylhörnan i Ulfsparregården kan du handla kläder för en billig peng eller lämna in det som din familj inte använder längre. Vinsterna är många, både för den enskilde och miljön. Intäkterna går till kyrkans sociala arbete. Öppet torsdagar och vissa lördagar.

Adress: Kanalgatan 33, Jönköping