Barn- och ungdomsverksamhet
Foto: Johannes Frandsen /Ikon

Välkommen till våra barn- och ungdomsgrupper!

Nyhet Publicerad Ändrad

Här finns mycket att välja på - från öppen förskola för de minsta till juniorer, olika körer och tonårsverksamhet. Här hittar du alla grupper och aktiviteter med start vecka 36.

Aktiviteter för barn och unga i Jönköpings församling

Barn & familj

Hänga med kompisar, sjunga i kör, pyssla och lära sig mer om bibeln. Det finns mycket kul för barn att göra i kyrkan. Är du hemma med barn finns öppen förskola och många andra träffar där du och ditt barn får umgås och leka med andra.

Några tonårstjejer sitter och sjunger och spelar gitarr.

Barn i skolåldern

Här presenteras grupper som riktar sig till dig i skolåldern. Vi träffas för att pyssla, fika och prata om livet. Vi har också flera körer som du kan vara med i. Du är välkommen till vilken kyrka du vill och det kostar ingenting att vara med.

Ungdomar

Ungdom

Ungdomarna är vår framtid. Vi vill att kyrkan ska vara en plats där det finns kompisar att hänga med och vuxna som bryr sig.

Hitta det du söker...

Varje verksamhetsområde har sina aktiviteter - använd sökfunktionen på webben för att hitta den kör eller barngrupp du letar efter. Använd gärna följande sökord:

• Barnkör
  • Ungdomskör
  • Barn- och ungdomsaktiviteter
  • Namnet på kyrkan, t ex Bymarkskyrkan, Råslätts kyrka etc.

För mer information kontakta ansvarig pedagog eller musiker.