Miniorerna i Sättna församling

Nyhet Publicerad Ändrad

Vi i Indalens pastorat vill gärna bjuda in dig som är mellan sju och nio år till vår miniorverksamhet i Sättna. Här får du pyssla, sjunga, spela teater, fika och en massa annat roligt! Vi inleder varje träff med en liten andakt. Vill du vara med?

Vi börjar kl 14.00 måndagen den 10 september. Vi håller till i bottenvåningen i församlingshemmet i Sättna (Kovland). Ledarna följer barnen från Vallens skola till verksamheten och om du vill kan ledarna följa ditt barn till fritids efter verksamhetens slut 16.00.

Anmäl dig här på sidan!
Max antal 15 stycken. Först till kvarn!
Frågor? Ring Inger Svedberg, tel 060 – 53 55 45

Här kan du enkelt anmäla ditt barn till miniorerna i Sättna. Fyll i formuläret och tryck på knappen!

Barn och unga

Barn och unga är inte kyrkans framtid. De är kyrkan här och nu! Välkomna till vår verksamhet för barn och unga i Indalens pastorat!

Klassiska höjdare

Konsert i Lidens kyrka med Anna och Martin Hanning Häggström.