En konsert, med två fantastiska musiker vid varsin klaviatur.
Monica Dominique vid flygeln och Andreas Hellkvist med sin finaste
Hammondorgel. Ett de luxe-paket kan man lugnt säga. Vi får höra pärlor ur
Monicas och Andreas repertoar. Det blir visor, jazzstandards, och kanske till och
med någon schlager. Ett möte både i och utanför musiken.
Monica Dominique, flygel
Andreas Hellkvist, Hammondorgel
Aftonbön: Björn Wiksten
Fri entré/kollekt till musikverksamheten