Mötesplats - församlingstidning

ett magasin från Hudiksvallsbygdens församling. Här kan du läsa församlingens magasin som en bläddringsbar digital tidning, några längre versioner av en del reportage och lite bonusmaterial.

Mötesplats 3/2022

Här kan du läsa den senaste församlingstidningen Mötesplats.

Mötesplats 2/2022

Här kan du läsa sommarens församlingstidning Mötesplats

Mötesplats 1/2022

ett magasin från Hudiksvallsbygdens församling. Här kan du läsa församlingens magasin som en bläddringsbar digital tidning och ibland några längre reportage och bonusmaterial.

Mötesplats 4/2021

Mötesplats 3/2021